kedvenc melleim

kedvenc melleim

2017. január 11. - adminblog2424

Vége, túl vagyok rajta. A műtét jól sikerült, de persze még várni kell egy időt, amíg teljesen felépülök és a melleim is megkapják a végleges formájukat. Legalábbis valami ilyesmit mondtak. Amikor felébredtem, persze rögtön meg akartam nézni mindent, de kötés volt rajta és egyébként is nehezen mozogtam. Hányingerem volt, a nővér azt mondta, hogy ez az altatás mellékhatása. Fájtak is a sebek, de kaptam fájdalomcsillapítót.

Még mindig nem érzem magamat túl acélosnak. Inkább pihenek. Az altatás egyébként nem fullaszt és éber kóma sem volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvencmelleim.blog.hu/api/trackback/id/tr1311926383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása